Woensdag 6 maart - Reisverslag uit Lomé, Togo van Jet - WaarBenJij.nu Woensdag 6 maart - Reisverslag uit Lomé, Togo van Jet - WaarBenJij.nu

Woensdag 6 maart

Blijf op de hoogte en volg Jet

06 Maart 2019 | Togo, Lomé

Geen grote markt voor mij vandaag. Ik ben niet helemaal fit, mijn buik doet raar en een toilet in de buurt is wel prettig zeg maar. Echt ziek ben ik er niet van, hoef niet te braken of zo, maar heb wel last van diarree.
Ook dat nemen we op de koop toe, hoort er bijna bij als je naar Afrika gaat. Morgen is dat waarschijnlijk wel weer over.

Vandaag dan maar lekker lummelen op een bedje in de schaduw onder een boom op het strand. Helemaal geen straf hoor.

heb trouwens vandaag de eerste aap gezien. Vanmorgen was ik vroeg wakker en dacht de voordeur open te zetten, zodat het een beetje door kon waaien, het was namelijk erg benauwd vannacht in onze kamer.
Ik deed de deur open en toen zat er op het hek tegenover ons een aap mij aan te kijken, zo van wat kom jij mij zo vroeg n de ochtend storen.

Vandaag de hele dag in de schaduw gezeten en toch ben ik behoorlijk verbrand. Ontzettende hoge zonkracht hier, maar door de wind die er steeds is vanaf het water heb je dit niet eens zo in de gaten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Togo, Lomé

Benin, Togo en Ghana

Een rondreis door dit deel van West-Afrika

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2019

15 maart 2019

14 Maart 2019

14 maart 2019

13 Maart 2019

13 maart 2019

12 Maart 2019

12 maart 2019

11 Maart 2019

11 maart 2019
Jet

Actief sinds 27 Feb. 2019
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 4676

Voorgaande reizen:

02 Maart 2019 - 16 Maart 2019

Benin, Togo en Ghana

Landen bezocht: